ansiktsmask och bra musik.

Sitter just nu med en ansiktsmask och känner mig jääättesnygg. var i karlskoga och handlade lite igen :) Blev ingenting speciellt dock, lite smink och sådär.
Får nog pengar på fredag igen, hoppas jag. Annars blir det på måndag, och det känns som en jävla evighet..
Måste uppdatera garderoben lite. Har typ ingenting att ha på mig.
Jag hatar kläder, när jag flyttar hemifrån ska jag aldrig ha på mig kläder hemma. Eller jo, när det kommer folk hem till oss så tänker jag inte gå runt naken. Men om jag är hemma själv eller om det bara är jag och Matte hemma tänker jag inte ha kläder på mig. (få inga ideer nu jomba)

Nej nu ska jag gå och tvätta ansiktet och smörja och sådär! Puss på er

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0