Tillbaka från en hel dags fixande.

Har vart i karlskoga och inhandlat en jävla massa, bestick, stekpanna, kastrull, köksknivar, saker till badrummet och en jävla massa annat =)
Var där och fixade iordning hur mycket som helst nu också, elen är ju igång så vi passade på nu innan allt annat ska in. I helgen ska möblerna in och sen är det bara att flytta in! frysen är redan halvfull och det är inte mycket mer som behövs.
Passade på att bada jasmine och alexia medans jag och Matte fixade iordning också, och jag kan lova att dom hade kul! Tog ett bad själv också, låg tydligen i en timme t.o.m.

Ska se till att tvätta lite och fixa gardiner och sånt, sen är det skitbra. Hittade skitfina gardiner jag vill ha, men dom var så jävla dyra. Men dom ska köpas endå när jag får pengar!

Nu ska jag lägga mig och titta på pippi med Jasmine så hon somnar!
Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0