thoughts that spins like a bicycle wheel

Jag hatar när jag sätter igång och funderar på saker. Det leder nästan alltid till negativa tankar. Och idag är det just så, jag är negativ. Jag är irriterad. Jag hatar att tänka så här. Jag får för mig saker. Jag kanske har helt fel om vissa saker, jag kanske är blind, dum i huvudet. Tänk om det är så, tänk om mina misstankar stämmer? Vad fan gör jag då!?
Jo det ska jag säga er, jag blir helt cp i huvudet och ser svart. Jag blir galen, och bryr mig inte om varken mig själv eller henne.
Jag förstår inte, varför måste jag få höra såna saker, hur fan kan du ens fundera på att säga nåt sånt?
Det är knappasst någonting jag vill veta, och det är speciellt inte någonting jag vill veta att du tycker. Tro mig, då hade jag frågat.

Men varför skulle jag egentligen bry mig? Det är precis vad du frågar.
Är det så jävla svårt att förstå!? Tänk om jag skulle säga nåt sånt till dig? Du skulle kalla mig dum i huvudet och sen skulle du gå.

Det kanske jag också ska göra? Gå..Skita i allt.. Kanske. Vi får se.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0