there's something beautiful in everyone

Har precis ätit klart den underbara måltid min älskade har gjort. Damn,he's good at cooking!
Han kan få mig att äta nästan vad som helst. Han borde fan i mig bli kock!
Dom som har ätit hans mat förstår vad jag menar..

Sitter just nu och bara tar det lugnt med en cigg och skön musik. Är verkligen på toppenhumör!
Har pratat med pappa om körkort och grejer, och det känns jävligt bra. Ska försöka ta mig ner efter flytten och allt. Måste se till att få ordning på allt bara.

Jag har lite ångest över hur jag ska göra med allt bara. Mamma och jag är typ som bästa vänner, och jag kan lova att det kommer bli jobbigt att flytta ifrån henne! Speciellt eftersom vi kommer bo 6 mil ifrån varann.. Men jag har faktist redan brytt mig om att kolla hur bussar och sådär går. Sånt måste jag ju veta!
Jag kan ju inte vara från Jasmine så länge heller! Henne har jag aldrig vart ifrån i mer än en vecka, och jag hoppas att det förblir så. Hon är min lilla ögonsten, och ska absolut inte glömmas bort!


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0