Skitcpäckeljobbigafittdag!

Idag är ingen bra dag, som ni kanske märker. Jag är riktigt irriterad, folk säger saker hela tiden men håller inte ett ord. fyfan vad jag hatar det!
Jag är dock inte ett dugg förvånad, för så här blir det ju varje jävla gång.

Strunt samma, var i lägenheten och fixade lite igår, och jag är förvånad över hur mycket köksgrejer Matte har, han är väl för fan kille!?
Nåja, lägenheten är riktigt nice, väldigt mysig och riktigt fin! gröna tapeter i sovrummet dessutom!
Tog ett bad igår när vi ändå var där, och badkaret är helt underbart! Det är kortare än vanligt, men djupare och bredare ist. Badrummet var dock rätt litet. Men men, jag är riktigt nöjd, och det är massor av garderober och skåp och alltihop.

Nej nu ska jag ner och fixa lite och försöka packa. puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0