Nothing else matters right now,because I'm so fucking in love

Jag förstår inte.
Jag har vart kär i två år, så jävla kär.

Hur kan jag bli MER kär nu? Jag trodde inte det gick.
Jag kan inte tänka på annat. Jag kan inte bry mig om annat.
Jag saknar dig, jag vill känna dig. Jag vill se dig iaf.

Snart flyttar vi ihop i en tvåa i Degerfors. Snart är det bara vi.
Helt ensamma, varenda kväll. Eller nej, inte ensamma. Kelzo kommer med.
Jag kan inte tänka på annat. Jag längtar. Jag vill.







Jag ska. Nej, vi ska.




Fan, kom hem.

Åsikter
Postat av: AnnaViktoria

Underbar känsla!! Härligt att se att folk fortfarande är kära efter att första "spänningen" lagt sig =)

2010-02-10 @ 17:30:33
URL: http://annaviktoria.wordpress.com



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0