never again

Varför i helvete klippte jag lugg igen!? Jag kan lova att jag ångrar mig just nu.
Jag måste leta upp ett jävla hårspänne bara för att inte ha luggen i ögonen. Förut gick det iaf att sätta upp det i tofsen.
Och nu är det så att jag inte har någon koll på mina miljoner hårspännen, för mina småsyskon leker med dem hela tiden och dom hamnar på golvet och i toaletten och i köket, överallt!
Och då är det ju självklart att jag inte hittar nåt nu när jag verkligen behöver ett.

Jag ska ställa mig och göra pizzadeg och jag vill absolut inte ha nå jävla hår i min pizza. Gah!

Om några dagar får jag iaf ha alla mina saker ifred, då kan jag lägga mina saker överallt utan att någon snor dom, om inte matte är sugen på att sminka sig och fixa håret med hårspännen och tofsar förståss? Haha.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0