Morning!

Jag har faktist vart uppe sen innan 8 idag, och jag kan lova att ja är trött!
Men det är änndå rätt skönt att kliva upp tidigt, då missar man inte hela dagen.

Fast idag var ingen rolig dag att vakna, det har tydligen läckt vatten från tket i både köket och i mammas sovrum. Så någon lär komma hit och riva golven uppe för att kolla vart det är trasigt. Och det känns ju sådär halvkul?
Som tur är så flyttar vi först imorgon, men det blir såklart problem med det med. Jag och mamma ska till Karlstad och handla och fixa. Vi ska köpa färg och börja måla om så huset kan säljas. Och då kan jag knappat flytta redan imorgon.
Så jag tänkte att jag stannar här i helgen och ser hur det ser ut nu till veckan ist.
Matte kommer förmodligen bli lite smågrinig, men jag har redan sagt till han att jag har lovat mamma att hjälpa dom. Och det håller jag fast vid.
Snacka om att jag kommer ångra mig när det kommer till städningen och själva flyttandet...

Menmen, nu ska jag ner och äta frukost och elda lite så vi slipper frysa ihjäl. Puss på er!

Sötaste Jasmine

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0