It's just a few days left ..

Sen flyttar vi! Satan vad konstigt det kommer kännas..
Jag kommer inte kunna sitta och ta en cigg med mamma och prata mitt i natten, jag kommer inte kunna leka med Jasmine när jag vill.. Fast jag kommer ju vara där rätt ofta. Haha, jag kommer inte kunna vara ifrån alla en hel vecka ens i början.

Jag har hittat världens snyggaste köksbord dessutom, som jag bara måste ha! Ett glasbord. Jag vill ha ett glasbord i vardagsrummet med. Och en svart soffa, och svarta stolar.
Haha, Matte kommer få panik på mig :D Dessutom vill han ha en ny tvbänk, så det kommer inte bli billigt :P
Det enda vi har att ta med oss isf är väl en säng och ett databord. Soffan behåller vi nog inte, men lilla bordet ska jag fan ha med mig!

Det börjar bli dags att packa nu, det är bättre att ha det gjort redan ju.
Jag hatar när allt ska packas i panik och man flyttar dagen efter.

Nej nu ska jag gå ner och gör pannkakor till jasmine och alexia. Puss!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0