it's a perfect day to smile

Kom precis in med hundarna efter deras morgonpromenad, och jag älskar verlkligen vädret ute just nu. Det är inte så värst kallt och snön ligger riktigt fint på träden. Synd att kameran eller mobilen inte var med.
Men såna är mina regler, morgonpromenaden är min, då ska jag inte ha telefon med. Det är så skönt att bara gå, och inte bli störd av någonting.

Idag händer det nog en del faktist, förhoppningsvis kommer elen igång i lägenheten, och då tänkte jag och Matte köpa dit lite saker och fixa lite.
Och så fyller ju min älskade lillebror 9 år idag, men han ska få ett eget inlägg sen!
Så det blir tårta och presenter, och nästa vecka ska han och jag gå på bio, han vill se Alvin och gänget 2, så det blir hans present från mig, och sen ska vi på donken efter :)
Dessutom åker ju mamma, Henke och Kevin i sthlm imorgon så jag blir hemma med Jasmine och Alexia två dagar, vilket faktist ska bli riktigt skönt. Jag älskar att vara barnvakt, det går att hitta på så mycket kul när man är själv med två små barn. Tänkte ta med dom till lägenheten och elen funkar, och baka lite och få hjälp av dom att göra iordning.
Bilder på lägenheten kommer upp så fort jag har vart där i ljuset, sist var det mörkt så vi fick ha med oss ficklampor och värmeljus..

Men nu blir det frukost och lite tvtittande. Puss!



Jag bjuder på den, haha

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0