"I don't want to die, I just don't want to live"

Don't worry! Jag ska inte dö.

Jag är deprimerad dock. Jag vet inte varför. Mina tankar är inga positiva, och jag villl bara strypa någon. Inte vem som helst dock. Skitsamma.

Hopppas vi kommer iväg till karlstad imorgon, vill verkligen iväg och köpa lite nytt! Dessutom ska jag köpa hem en godispåse så jag har nåt att tugga på medans vi målar i helgen! Jag lär ju inte se Matte nåt eftersom han har Kevin i helgen och hans cpfittäckligaex tycker att det är farligt (!?) för han att vara här. Snälla, det bor tre barn till här som är runt hans ålder. Tror hon själv att vi skulle bo här om det var farligt?
Jag tror hon vill komma åt våran familj, eller förstöra mellan mig och Matte på nåt sätt. Och hon kan ju försöka.

Blää på allt det här. Nu går jag.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0