Godmorgon =)

Mamma och dom har precis åkt in till stan, och jag och jasmine ska snart ut med hundarna :)
Vaknade redan halv 8 idag av att Danne och Ankan bråkade om nån jävla telefon. Men jag kunde inte somna om så jag fick sätta mig och fixa iordning mamma, vilket är jättebra träning för mig. Hon ville ha svart så hon fick en sotning med lite ljust längst in vid ögat. Och riktigt nöjd blev hon! =) Dock så hade jag velat pilla lite till och fixat, men det fanns ingen tid till det. Hann inte heller ta en bild och visa er, men jag sminkade Alexia lite igår och det kan jag visa ist :)





Det är inte lätt att sminka en 6åring som sitter och vrider på huvudet hela tiden, därav glittret i halva ansiktet, haha.

Nu ska vi ut med hundarna, och sen kanske vi åker till Adde en sväng, puss!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0