Ensam

mörker,tystnad... Jag verkligen älskar att sitta själv utan en enda lampa tänd.
jag vet, jag är skum.
Mörker tilltalar mig, jag blir lugn. Jag kanske är lite creepy? Mohaha.

Hoppas älskling kommer snart, jag saknar honom! Jag såg på tjejfilm igår och det var massa kärlek och nu vill jag pussas lite.. KOM HEM NU!

Gjorde ett quiz på facebook igår, och undra om inte resultatet stämmer?

"Hur skadad är jag, egentligen...? - Oroväckande skadad
Resultat: Oroväckande skadad
Du är helt klart en skadad person. Personer som Dr. Cox är ett ideal som passar dig, men det enda som känns relativt tillfredställande med honom är när han trycker ned andra människor som gör fel, dvs Människor som du i ditt verkliga liv uppfattar som mindre värda, men... än så länge praktiserar du bara dessa synvinklar genom att låta dem rulla runt i ditt huvud. Du straffar gärna människor hårt ifall du anser att de inte uppfyller dina krav på hur man ska vara. Framtiden bestämmer du själv hur du vill ta tag i, antingen rånar du uteliggaren som frågar efter växel, eller så mördar du..."


Jo ni, ni kanske ska passa er för mig?

Jag tror jag har feber.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0