Drömmar...blir verklighet..?

Jag håller verkligen fast vid att jag ska bli make-up artist. Jag börjar bli riktigt bra dessutom!
Får många tips från Lindas sminkblogg som jag verkligen älskar och kollar varje dag :)
Hittar riktigt mycket snyggt och blir väldigt inspererad. Bäst av allt är att man kan leka med färgerna och göra precis vad som helst, som med tatueringar.
Det är det jag är ute efter, eftersom jag älskar att teckna så passar make-up artist mig :)
Men tatuerare ska jag ändå bli en dag, det lovar jag er!

Tänkte även börja med 'dagens make-up' för att se vad ni läsare tycker, om jag har en chans och sådär :)
Och när jag blivit bättre kanske även jag kan börja med steg-för-steg saker och sådär. Eller?

Nu ska jag upp och lägga in lite filmer på usbn så jag och Matte kan kolla lite film genom 360n :)
Puss på er!


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0