Deep thoughts

Jag har insett att djupa tankar är min grej. Det kanske inte visas här i bloggen, men jag sitter fanimig och funderar på saker hela tiden!
Bäst av allt är nog att spela harpan och fundera, jag kommer alltid fram till massa bra grejer när jag gör det. skumt.
Det är nog för att jag sysselsätter mig själv under tiden. Det är värdelöst att bara ligga och stirra in i väggen. Jag blir så rastlös då.

En sak jag har tänkt rätt mycket på senaste dagarna är faktist kärlek.
varför i helvete blir man kär?
Jag har hört (Jag vet inte om det stämmer?) att attraktion har med lukt att göra? Olika dofter.
du dras till någons doft, typ. Jag tycker det låter skumt, men undra om det kan stämma? Jag älskar Mattes doft, för han har ju en egen doft. jag älskar verkligen när han inte använder någon parfym när vi ska lägga oss, det är så underbart att bara ligga och käna hans doft. Jag har aldrig känns någon eller någonting som doftar så underbart innan.

Skumt.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0