åter till verkligheten

Sitter just nu och lyssnar på musik och väntar på att Matte ska svara på msn, vilket verkar ta tuuuusen år!
han sitter säkert och runkar med jumbo =)

vill egentligen sova, men jag är sjukt övertrött så jag kan inte.
Hoppas det blir bättre om en stund, för jag ska faktist upp tidigt imorgon :)

Hoppas jag får mina pengar imorgon också, skulle få dom senast på fredag. Det är iaf 1700 extra.
inte så mycket för vissa, men för mig som lever på studiebidraget är det tillräckligt för. Funderar på att bjuda älskling på bio eller nåt, men jag ska ju köpa en ny jacka och lite nya kläder också.
behöver dessutom lite mer penslar och grejs!
Testade en coverall grej med, men jag kommer inte ihåg vilket märke.. Men fy satan vad bra den var! funkade prefekt vid ögonen, för jag har en förmåga att alltid bli blå när jag sover dåligt. Vilket är ganska ofta?
Ska nog ta en sväng med hundarna innan jag hoppar i säng, men jag vet inte. Det var inte så längesen jag var ut med dem faktist.

Aja, nu ska jag sätta mig och tönta mig lite! Puss på er

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0