Äntligen...

Jag har inte kunnat logga in på min blogg på hela dagen!?
Tänkte bara försöka en gång till nu, och som tur är funkade det =)

Idag har vart en händelselös dag, har inte jobbat idag heller eftersom jag inte är helt frisk än och absolut inte vill bli sjukare igen!
Så jag har vart inne nästan hela dagen, nån liten sväng med hundarna bara. Har även duschat dom, och jäklar vad söt Kelzo blev. Han är ju rätt långhårig och fluffig och ser tjock ut annars, men nu när han var blöt låg ju håret tätt intill kroppen,  och han såg så liten ut!
Men nu luktar dom gott iaf och ligger och njuter i sängen =)
Ska klä på mig lite och sen är det dags för en promenad.
Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0