Äckeldag.

Den här dagen har inte vart nåt annat än förjävlig. allting har krånglat och gått åt helvete.
Först hade hundarna rymt igen när jag klev ner och skulle gå ut med dom, men som tur var hade någon plockat upp dom och kom hit med dom.
Sen var det krångel med pengar och grejer, men det löste sig efter en bra stund och 200 telefonsamtal..
Nu ska Matte köra Kalle till karlskoga och grejs, sen till degerfors och sen tillbaka till karlskoga igen, så jag sitter själv med två bråkiga ungar tills inatt någon gång. Känns jätte kul.
Just nu vill jag bara lägga mig under täcket och försvinna.

DESSUTOM så glömde Matte att han hade ciggen i fickan, så han lämnade bara påsen när han var här, men han skulle iaf komma hit med dom innan han åkte till karlskoga. Tur det!

Nej, nu ska jag fortsätta deppa över den här extremt fittiga dagen. Hej.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0