Yäää!

Har äntligen lånat internet av John, så jävla skönt att sitta vid datorn igen. Det var ett bra tag sen!
Har hänt hur mycket som helst sen sist, är helt klara i brotorp nu, måste bara köra bort min bil. Och hämta mio förståss, men Matte skulle dit imorgon så han får ta med honom då.
Lägenheten är hur fin som helst nu när vi har gjort iordning allting, det enda som fattas är gardiner, haha :P
varken jag eller matte tycker om gardiner, men det är ju en sak som man borde ha, så vi får väl ta och köpa det.
Fast jag har faktist ett par som vi skulle kunna sätta upp så länge, men det är ingen brådska.

Och jag älskar att snön är borta nu och solen värmer ordentligt! Kelzo ligger ute på balkongen i solen hela dagarna och myser, och jag är inte sen att följa efter. Snart åker linnet på och sen är det bara att lägga sig och sola!

Nu ska jag kolla massa andra saker innan jag måste lämna tillbaka internet, kanske skriver en rad senare =)
Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0