Ny blogg...ännu en gång

Kände för att skaffa en ny blogg, är så trött på bloggproffs.se! Helt värdelöst ju. Menmen, tillbaka till gamla kära blogg.se, lite bättre, mycket snyggare.

Jag hittade mina knähöga stövlar idag! Så jävla snygga. Ska bara hitta ett tillfälle att använda dem..
Det händer inte så ofta längre att jag drar iväg och festar längre, p.g.a två anledningar.
1. Det finns inga roliga människor häromkring, alla är jävla cpfjortisar.
2. Jag har tröttnat på det. Vad är nöjet med att göra samma sak om och om och om igen? Det händer alltid samma sak, man blir full, börjar tjafsa med någon, det slutar med storbråk och kvällen är förstörd. Jag förstår inte varför alla ska hålla på på fyllan? Kan inte folk bara ta och ge fan i mig och låta mig dricka mina bärs och ha kul? Inte då, det ska alltid bli bråk, och folk vet precis hur de ska reta upp mig.
Well, nog om detta, jag ska käka.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0