...

Hallo, sitter halvdöd och bara önskar att jag kunde gå och lägga mig igen. Jag är så trött så det är sjukt!
Värdelös kväll igår, men jag hade visst fått pengar tydligen, vilket var jävligt passande! Men jag har bara 150 spänn kvar... Jag är inte direkt världens bästa på att spara pengar. Men jag kommer få några hundra till snart när jag har lämnat in närvarolappen till skolan, har dock tappat bort dem så jag får väl ta mig till skolan på måndag eller be Danne fixa fram några. Han är jättebra att ha, han tar med sig saker härifrån till skolan, och han tar med sig saker hit. Dessvärre lånar han mitt busskort hela tiden så jag tar mig ingenstans ist, haha :)

Menmen, älskling är iväg och jobbar så jag ska krypa ner under täcket en stund till.

Marina

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0