usch.

Förlåt för en dålig uppdatering, men jag har varken haft tid eller lust att blogga. Har knappt suttit vid datorn alls, har bara vart in en snabbis och fixat det viktigaste och kollat upp massooor av nummer... Yippie! (?)
Men nu är en hel del ordnat åt älskling, och nu kan jag inte göra så mycket mer. Men det blev en det bra nyheter idag iaf, och jag fick det jag misstänkte bekräftat. vilket känns väldigt skönt!

Just nu sitter jag bara och verkligen tvingar mig själv att hålla ögonen öppna, sov kanske tre timmar inatt, och har vart vaken sen halv 8 eller någonting.. Har dock vart en rätt så lugn dag, har knappt funnits någonting att göra, och jag har mest kunnat slappa.
Ska snart krypa ner brevid Matte och glo på film eller någonting, är så sjukt sugen på en filmkväll med jordnötsringar och älskling. Har ju slutat käka godis och sådär (visst, jag har fuskat lite och smakat nåt) men jag är väldigt duktig tycker jag! Och läsk har jag inte druckit på bra länge, och jag är faktist inte ett dugg sugen. Det funkar skitbra så länge jag har en juice eller någonting. Bäst av allt är att Matte nästan aldrig dricker läsk heller, så han köper ju inte med nåt sånt hem, det hade nog vart lite svårarde isf.

Men men, nu ska jag hoppa ner i sängen och se om det finns någonting intressant att se på. Puss på er!








Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0