Tråkigt.

Jag har extremt tråkigt, Matte sover redan och det finns inga bra filmer att se på. Så vad gör man? Jo man sätter sig och bloggar och kollar runt lite på facebook.
Roligt? Inte ett dugg.
Satt och kollade runt lite på tatueringar förresten, hittade en hel del snygga som jag tänkte ändra lite och sådär, dom skulle kunna bli riktigt snygga.
Jag har funderat lite på det där med att bli tatuerare. Och fått värsta paniken. Tänk om jag inte är tillräckligt bra, om jag gör bort mig eller nåt? Fast iofs är det ju bara att köpa en maskin och se vad som händer. Well, då var det problemet löst.

Längtar som fan till jag får pengar, fick panik när vi skulle in till stan. Hade ingenting att ta på mig! Jag vill ha lite nya jeans, och ett par nya mjukis. Linnen har jag så det räcker och blir över, men jag är ändå sugen på ett par jag har hittat. Tjocktröjor har en förmåga att bara försvinna, så det får bli nån ny sån med. Jag funderar på om kanske tvättmaskinen käkar upp dom eller nåt? Haha

Nej, nu ska jag fortsätta med annat. puss på er!

(omgjord bild sen i somras.. Ge mig sommar!)


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0