tjo

Sitter just nu och tittar när Matte spelar och töntar mig lite på Farmville, ska snart sova men funderar på att ta en dusch innan..tror inte att jag orkar dock, är extremt trött och vill bara hoppa i sängen. Men jag orkar inte ens lyfta på röven och lägga mig, så jävla trött är jag, haha. Jag får sova på datastolen, haha. Tur att den är så jävla skön och att jag har soffan att lägga upp benen i. Det skulle faktist inte vara en så dum ide, men dessvärre vaknar jag flera gånger de nätterna jag inte sover brevid någon. Jag har extrema problem med att sova själv, jag vet inte varför, men det går inte. Men det finns ju inget bättre än att gå och lägga sig brevid den man älskar, right? =)
Kom på att det inte är lång tid kvar tills det är två år för mig och Matte.. Eller, jo, 4 månader kvar då. Men vafan, det kommer förmodligen gå hur fort som helst. Ska försöka fixa nåt mysigt då, eftersom det inte blev nåt speciellt när det var ett år.

Men nu ska jag hoppa ner i sängen, Puss på er





Hittade en bild på när jag var blond och hade långt hår btw,
jag vill ha tillbaka det! :(



Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0