Söndag..

Varför är söndagar alltid tråkiga? Har ingen lust att göra någonting, och vill bara gå och lägga mig. Fast det kan även bero på att Kelzo kommer imorgon, och det enda jag gör är väntar.. Varför känns det alltid som en evighet när man väntar på någonting? I hate it!

Just nu sitter jag bara och tar det lugnt och myser under ett täcke. Funderar på att gå ut en sväng snart, det är så jävla tråkigt att sitta inne hela tiden. Ska se vad som händer sen när Matte kommer hem också.. Jag ska försöka få Henke att hänga med ut och köra idag också. Han har sagt 'imorgon' i fyra dagar nu. Gubbjävel :D

Jag är så trött på den här kylan också, jag vill ha sommar! Usch..


Bjuder på en bild från i somras

 

 

 

 


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0