Regn! =(

Jag hatar den här dagen. Det har regnat som in i helvete, och jag har vart tvungen att klättra omkring på smala jävla gångar och balansera med tejp och papper och shit. Och det var halt kan jag lova! Trodde nästan att jag skulle ramla ner och slå ihjäl mig. Och det var inte bara på ett ställe det var trasigt heller, så det blev en jävla massa klättrande.
Jag kom inte upp på ena stället för jag är för kort, men självklart var ju Henke tvungen att hjälpa mig upp så jag fick krypa omkring där på knä i vattnet och bli helt dyngsur om mina knän.. Jag kanske kunde ha sluppit undan där ju :(
Så om någon säger tejp till mig en enda gång till kan jag lova att jag springer och gömmer mig. och nästa gång det behövs fixas tänker jag sjukskriva mig. Fyfan vilket jävla skitjobb.

Imorgon ska Matte och Henke jobba här, så då kanske jag kan hjälpa dom ist för att bli tvungen att göra massa skit. Det är mycket roligare att jobba med dom, för dom gör saker på sitt eget sätt, lite annorlunda än dom andra som jobbar här. Dessutom kommer dom på roligare saker att göra, ist för att springa runt ute i regnet och hålla på och fixa.
Tänkte faktist ta och städa ur garaget imorgon, det börjar se förjävligt ut där nu så det är dags för det. Men jag förstår inte hur det kan bli så jävla rörigt där, vi är ju knappt där just nu, nu är det bara ute som allt ska göras (Dessvärre)

Men men, nu ska jag mysa ner mig under täcket och hoppas att jag inte blir förkyld. Puss!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0