Ojojoj!

Vilken jävla kväll igår. Hade riktigt roligt, och jag somnade inte förns riktigt sent. Fast det kan iofs bero på att jag mådde illa eftersom det stank SSS i rummet. (Sprit, sex och svett) Inte ett dugg mysigt att somna till.
Jumbo var här också, det var längesen jag träffade den pricken :) Han livar upp stämningen kan jag lova! :D

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska blir klar, köttfärs med ris och sallad och kebabsås. Så underbart gott! Dessutom var jag den första att smaka på Torro (Största tjurjäveln jag någonsin har sett) Det var dock inte lika gott när man visste precis vilket djur det var, men det gick att äta! Helt färskt, inte fryst eller någonting.

Väntar på att Matte ska komma hem också, känner mig som ett barn på julafton, så jag kan  lova att han är efterlängtad :) Det var längesen vi gjorde någonting tillsammans, dom senaste veckorna har båda jobbat, så han har dragit hemifån innan jag har vaknat, och sen kommer han hem runt sex kanske, så blir det mat, och sen är båda så jävla trötta så vi lägger oss och glor på film eller någonting. Fast idag jobbade vi tillsammans, vilket kändes lite annorlunda, men jävligt kul. Han kan rätt mycket, och jag har lärt mig en hel del av han sen vi träffades. Fick lära mig rätt mycket idag med :) Tänker dock inte säga vad, för det är egentligen saker man ska kunna...Haha

Men nu ska jag äta, puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0