Nervöst..

Är barnvakt till Jasmine och Alexia just nu, mamma och dom är på rättegången... Hoppas det går bra bara, och jag slår ihjäl någon om han inte får sitt straff. Det han har gjort är bland det värsta som man kan göra. Är skitnervös också, vet ju inte hur det kommer gå.. Aja, hoppas han får åka in ett bra tag så jag slipper se han.

Städade och möblerade igår, blev skitfint :) Matte kom med massa ideer som var hur bra som helst! Är helnöjd, och jag visste inte att jag hade en pojkvän med känsla för inredning. Det blev helt annorlunda, och sängen vi fick av mamma passade skitbra,den gjorde om hela rummet typ :)
Matte byggde tvbänk också, blev riktigt bra! Nu återstår det bara att se om vi kan hålla det såhär.. haha

Menmen, nu ska jag gå och kolla vad ungarna gör, dom är lite för tysta, och det brukar inte vara nåt positivt.
Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0