Marina hatar att vänta!

GAH! Måste sitta och vänta bra länge på att få käk. Henke och Matte skulle iväg och köpa pizza och en sallad till mig, men nu ska dom tydligen hjälpa till med någonting där, så det kommer typ bara ta två timmar till innan jag får mat. YEY! Jag som är superhungrig och verkligen vill äta nu.. :(
Funderar på att koka nudlar ist och gå och lägga mig.. Jag är så jävla trött, hade skitsvårt att sova inatt, och jag vaknade redan vid 9.

Någonting som stör mig förresten, är folk med dubbelmoral. Det finns bra många som har det, och en person jag känner har sån dubbelmoral så jag funderar fanimig på om hon är schizofren. Jag blir tokig på henne! Jag tänker inte säga vad personen har gjort nu, för då kommer alla lista ut vem det är..

Äsch, nu skiter jag i det här och gör nudlar. Puss på er!







Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0