MAAAT!

Fyfan vad jag älskar att stå i duschen länge, och inte tänka på någonting. Finns det någonting skönare? Dessutom är massageduschen helt underbar, nu när jag har så jävla ont i ryggen.

Hungrig som ett svin är jag också, har käkat en macka idag bara. Jag glömmer bort att äta på dagarna, om inte någon tjatar om mat. Det är lite störande, för sen blir jag skithungrig på kvällen ist. Matte och Henke är iväg och köper pizza (är så jävla less på pizza, vill inte ha :( ) så det får väl duga eftersom jag inte orkar göra någonting. Sov skitdåligt inatt så jag vill bara hoppa ur kläderna och krypa ner under täcket. Men klockan är ju bara halv 6 så jag får nog hålla mig vaken en stund till.

Oj, kom precis på att jag måste plocka av tvbänken för vi ska fixa den idag. Lovade att fixa det innan Matte kom tillbaka, så jag lär stressa på lite med det nu. Puss!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0