Kyla.

Sista dagen på lovet.. Fyfan, det har vart så jävla nice att kunna sova lite extra på morgonen. Men imorgon blir det att gå upp klockan 7 och jobba. Det känns såååå bra.. Nej, jag vill ha mer lov, ungefär en månad till eller nåt, haha.
Det börjar bli riktigt kallt ute nu också, och eftersom vi bor i hus så måste vi elda för att få värme. Och oj vad det är mysigt att springa ut tidigt på morgonen och hämta ved för att få upp värmen från ca 14 grader. Det hade vart en sak om det hade vart lite varmare ute, men det är ju nästan minusgrader ute nu. Dessutom ska det tydligen bli snöstorm här i veckan eller hur det var, så jag kan ju lova att det absolut inte kommer vara jag som hämtar ved från och med nu.

Idag ska jag bara ligga och slappa och kanske försöka få Matte att köra in till stan sen så jag kan handla.

Menmen, nu ska jag ner och stoppa i ett par pinnar och sen ska jag käka nåt. Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0