Kelzo!

Fyfan vilken mysig hund! Han följer efter mig överallt, och nu ligger han och sover brevid mig medans jag sitter och töntar mig lite :) Jag är helnöjd!
Men Killer är på han hela tiden och ska lukta, och det tycker han inte om. Men dom vänjer sig vid varann, det är ju bara nu i början Killer är nyfiken och måste kolla vem som har kommit in på hans revir.

Dagen gick hur segt som helst fram till halv 11 när dom kom, men sen har det fanimig gått hur fort som helst. Sitter och väntar på att Matte och Henke ska komma, jag är nyfiken på vad dom ska säga.. Han är riktigt fin, och jag tror faktist att Henke kommer att gilla honom. Han påminner lite om Jack till sättet faktist, så det tror jag han kommer gilla. Men han kommer nog bli lite småledsen också, för han saknar Jack mer än mig t.o.m.

Men nu ska jag fixa en grej åt min syster. Puss!





Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0