Kalla fötter och blöta kläder

Var precis ute med Henke och Matte och fixade in två kalvar åt Erik, och satan vad det är kallt! Dessutom har jag tappat bort ena min sko så jag sprang i tofflor, vilket jag kom fram till att det var en ganska dum ide, eftersom det regnar och är lerigt som fan. Så jag gav upp den saken när jag tappade känseln i fötterna och inte kände att jag trampade på stenar och grejer. Men jag hittade faktist ett par stövlar, och dessutom lyckades jag hitta Mattes jacka (Som jag typ har lånat av han på heltid) så jag slapp springa runt i bara t-shirt.

Nu ska jag kasta av mig de blöta kläderna och sätta på mig en torr tröja och sen får det fanimig bli mat, jag är riktigt hungrig. Puss på er

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0