Julstämning! :D

Idag har vart en riktigt bra dag faktist! Klev upp runt 8 imorse och åkte till karlstad med mamma, henke, Matte, jasmine och alexia. Riktigt skojigt faktist :) Hittade dock ingenting intressant (var ju faktist där igår med moster och Tessan och köpte nya jeans och trosor, och smink)
Mamma gjorde julskinka idag, och den blev helt perfekt! Men prinskorvarna är helt klart det bästa med julen.
Henke köpte glögg idag, och det gör värkligen mycket för julstämningen. Fyfan vad det luktade jul :D Jag längtar som fan till julafton, det ska bli riktigt kul att dra iväg och julshoppa. Jag har redan hittat julklapp till både Matte, Jasmine och Kevin :)  Har dock ingen aning om vad jag ska ge till mamma. Precis som vanligt... haha. Jag funderar dock på att kanske köpa en fritös, den gamla gick ju sönder, och hon har velat köpa en ett tag nu, men det blir aldrig av. Så det kanske vore en rätt bra ide :)

Jag vill ha en sak i julklapp, Babyliss iCurl! Matte har lovat att han ska köpa en sån till mig, men frågan är ju om han kommer ihåg det...Haha



Ska kolla på en hund imorgon också, han är riktigt fin.. Men vi får se hur det blir med den saken, är lite skeptisk faktist.Visst är jag van vid hundar men jag vet inte om jag vill ha en egen. Men vi får se vad som händer.
Helst av allt skulle jag vilja ha tillbaka Jack, men det går ju dessvärre inte.

Nej nu ska jag lägga mig och vänta på älskling, han skulle köra Adde till kristinehamn, även fast han börjar 8 imorgon.  Well, godnatt!






Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0