Jobb...

Det blev inge karlstad idag. Var iväg och jobbade med Henke ist, så jag tjänade några kronor iaf :D Men vet inte om det var värt det, är så sjukt trött nu! Orkade inte ens hänga med till Adde nu, så jag får ligga hemma i sängen och ruttna ikväll ist. Jessica sa att det inte finns någonting att göra uppe i sunnäs, men det kan jag lova att det finns om man inte är rädd för att ta i! Vi höll på i över tre timmar, och jag hade inte med mig nåt att dricka, och jag hade inte käkat frukost eller någonting, så jag kan lova att jag var helt slut när vi satte oss i bilen och skulle åka hem.
Men jag fick lite plus av Erik iaf tror jag, för han trodde att det var Matte som var med, men jag ställde upp ist.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, sätta mig med en sallad och kolla lite på film eftersom Matte inte är hemma. Funderar på filmkväll med småsyskonen och mami, eftersom Henke åker till Tyskland inatt och inte kommer hem förns imorgon kväll.

Well, nu ska jag ner och fixa sallad och sådär. Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0