Irriterad..

Jag förstår mig inte på den där saken som tydligen ska kallas min syter (det är hon inte längre, och hon kommer aldrig med bli kallad det av mig) Hon är så jävla dum i huvudet! Hon gör ALLT för att få uppmärksamhet. Hon har ljugit ihop våldtäckter, hon kastade sig i backen för att vi skulle tro att hennes kille hade slagit henne, och hon hoppar ut genom ett jävla fönster!? (Kan slå vad om att hon hängde sig ut och släppte försiktigt och sen la sig ner, för hon hade varken blåmärken eller skrapsår eller någonting. Och jag vet att hon lätt skulle kunna göra någonting sånt bara för att få uppmärksamheten.
Nu sitter hon och lägger ut bilder på internet och säger att hon svälter. Vilket är helt jävla idiotiskt, speciellt eftersom ;
1. Hon sover hela dagarna eller så är hon iväg så hon är aldrig hemma när maten är. Dessutom så gör man väl förfan någonting att käka om man är hungrig?
2. I förrgår tryckte hon i sig lunch, och senare en pizza, och dessutom 4 feta jävla mackor.
3. När jag kommenterade hennes bilder raderade hon det jag hade skrivit bara för att ingen ska få veta vad hon är för en jävla person.

Hon är en kompistjuv som har rejäla psykiska problem och bara borde stoppas i ett paket och skickas till afrika och aldrig mer komma tillbaka.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0