Inget jobb idag..

Orkade verkligen inte kliva upp imorse. Matte vaknade vid halv 8, när jag börjar, och väckte mig. Hade sån jävla huvudvärk och hade absolut ingen lust att gå ut i kylan. Så jag låg helt enkelt kvar i sängen till 10 eller nåt.
kände mig dock lite taskig när jag såg att filip var helt ensam, så jag funderade på att gå ut en sväng iaf, men Jimmy kom så jag slapp.

Hoppas att Matte kom ihåg att ta med pappret till Erik så han får skriva på, tror att jag sa till han imorse, men jag får ta och ringa han och påminna honom. Det kommer förmodligen dröja innan jag får mina pengar eftersom pappret skulle vart inne redan den första, men då kanske jag får alla pengarna på en gång.
Då ska det fanimig bli en shoppingrunda. Det var ett tag sen, så det känns som det börjar bli dags nu. Har hittat flera linnen jag vill ha, och ett par skitsnygga skor! Behöver dessutom hårspännen och lite nytt smink. Går runt osminkad just nu, och det är faktist riktigt skönt. Lite mascara bara, det skulle jag inte kunna leva utan.
Det som är skönast är faktist att Matte föredrar när jag bara har mascara, det ser naturligare ut, och jag är tydligare finare i det. Men lite smink skadar ändå inte! :)

Jag börjar få riktigt långt hår igen märkte jag idag, men jag vill ha lika långt som jag hade för nåt år sen.. Det är bara att vänta alltså..

Men nu ska jag ta en dusch och fixa garderoben lite, puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0