huvudvärk!

Det känns som mitt huvud ska sprängas. Har haft ont i ett dygn typ. Det går över ibland, men sen smäller det till och så ligger jag där med huvudet under täcket. Har tryckt i mig en ibumetin nu i hopp om att det ska bli bättre.

Ska in till stan sen med mami och handla lite, och så ska vi möta upp Henke och Matte eftersom dom ändå tar den vägen hem från jobbet, så byter vi bara så jag åker med älskling och Henke med mamma :)
Ska köpa hem yoghurt eftersom jag mår illa hela jävla tiden och knappt kan äta någonting. Tror det beror på att jag ska ha min mens snart, mår alltid illa som en jävla gris veckan innan. Det blev lite konstigt efter operationen så jag har haft det så varje månad i över ett år nu. Och det är ingenting att hurra för kan jag lova! :(
Ska börja göra mig iordning nu så vi kan åka någon gång, uppdaterar senare när jag kommer hem!
Puss

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0