Godmogon!

Sitter just nu under täcket och fryser. Ska städa lite och fixa till innan moster och Tessan kommer. Ska bli riktigt kul faktist :) Och så ska jag få se Tessans mage på riktigt nu, det är typ en månad kvar bara och sen har hon en liten pojke :D Jag är faktist lite avundsjuk, jag skulle också vilja ha en bebis. Fast inte riktigt än faktist, det får gärna vänta ett tag till.

Gårdagen är en dag jag bara vill glömma, jag var så sjukt irriterad (och undra vems fel det kan vara?) Jo, min...Ja.. Hon är inte min syster längre, jag vill inte se henne och inte prata med henne. Jag känner bara för att gå fram och klappa till henne så fort hon visar sig. Efter allt hon har gjort skulle det var en rätt bra sak också. Men nog om det.

Som sagt, det blir lite städning, moster och Tessan kommer, och förhoppningsvis ska vi iväg och handla lite :)
Sen har jag ingen aning om vad som händer, ska kolla om jag och Henke kan köra lite idag igen, vill börja köra själv snart utan att ha han med :D

Men men, nu lär jag sätta igång, puss!








Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0