Fredag!

Godmorgon :) Hoppas verkligen att ni har sovit lika bra som jag inatt. Somnade nästan direkt när jag la mig, och jag sov så jävla skönt! Är utvilad och på riktigt bra humör just nu, så jag kanske ska ta och göra den där saken till *hemligt* som jag har funderat på :)

Förresten så har jag inte ätit någonting sött på 5 dagar nu, och jag ska hålla det minst en månad till har jag bestämt. Dricker inte läsk, och knappt juice heller. Det bli vitamintabletter och vatten ist =)  Det är dock lite jobbigt eftersom jag verkligen ääälskar godis. menmen, än så länge kan jag hålla mig borta, men jag är rätt sugen kan jag lova!

Nu ska jag gå ner och äta frukost. Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0