Förkyld.

Jag tycker inte om det här längre. Jag hatar att vara ute i kylan hela dagarna, jag har blivit förkyld och har ingen känsel i fingrarna just nu. Det snöar, är slaskigt och det blåser så in i helvete! Ska ut snart igen och jobba, men jag måste vänta till Jimmy är färdig först. Och det är jag jävligt glad för, då kanske jag hinner få tillbaka känseln i fingrarna igen och sådär.
Jag och Jessica fick typ världens överraskning idag, vi skulle gå och kolla hur mycket mat Jimmy hade kört ut, för vi tänkte fylla upp ordentligt, och när vi tittar ner i matgrejen så står det en pytteliten kalv där i. Han har förmodligen tagit sig in innan Jimmy har hällt på mat, och eftersom matsaken är så stor, och kalven var så liten så har han missat att se den. Så det var en jävla tur att vi kollade så att han inte stog kvar tills imorgon.

Nu ska jag ut och jobba igen, tjo!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0