En värdelös tisdag.

Denhär dagen har inte vart den bästa, jag är trött och har ont i huvudet, vilket har resulterat i att jag har vart lite smågrinig. Och det har ju knappast hjälp att mamma har vart grinig idag hon också.
Men nog om det. Fick panik när jag kom in idag efter jobbet, fyfan vad jag stank! Efter att ha kollat alla djuren luktar man inte så gott. Så det gick fort in i duschen kan jag lova =)
Har precis vart och handlat och ska ner och elda så Matte kan duscha när han kommer hem, han lär ju lukta precis som jag gjorde. Kanske t.o.m ska hoppa in i duschen med honom? ^^ Haha, det var faktist ett tag sen vi duschade tillsammans.. :(

Men nu ska jag släpa mig ner, puss!


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0