Blöt..

fyfan vilken dryg jävla dag det här har vart. Det regnade imorse, och fortsatte bra länge. Var helt dyngsur vid frukosten, och det var inte bättre vid lunch. Ena maskinen pajade imorse ocskå, så frukosten fick vänta, och vi kunde inte fixa det som skulle göras. Så det tog lite längre tid än väntat. Men vid halv tre var vi klara iaf, men nu ska jag fixa massa annat ist. Måste ner och elda så jag kan duscha, luktar inte så jättegott. Måste även tvätta arbetsbrallorna, dom är inte så jättefina just nu. Det är fan fullt med färg på dom, så visste man inte kan jag lova att man inte skulle kunna gissa rätt på vilken färg dom ska vara.

Sitter just nu under täcket och funderar på om jag orkar gå ner eller inte, det är så jävla kallt! Men som tur är har det inte snöat mer iaf. Vill bara att vintern ska gå fort så vi får värme igen..
Men det ska ändå bli jävligt kul med snö, ut och leka på grusvägarna med bilen med Henke och Matte. Snacka om att jag har saknat det! Kommer ihåg när vi åkte på bt-vägen, Matte i viton och Henke i venton (som är min nu :D) Snacka om att det gick fort! (och brett..) haha, I love it!

Well, magen kurrar, ska ta mig en macka och sen ska jag kolla elden. Puss!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0