Bambi blir mat!

Fyfan, jag har vart med och styckat ett rådjur. Det var lite äckligt i början, men sen gick det skitbra. Jasmine var riktigt intresserad, hon satt och tittade, och petade, och tillslut satt hon där och tjatade hela tiden; "titta dääär! känn här" Haha, hon är helt otrolig den ungen.
Vi testade en bit, och jävlar vad gott det var. Mycket godare än det vi käkade sist när Kristoffer fixade. Blev så jävla sugen på grillat med potatis, sås och sallad när vi skar bort revbenen. Det såg så underbart gott ut!
Nu blir ni säkert äcklade eller nåt, men det var faktist inte så illa. Killer och katterna blev helt överlyckliga när dom fick det vi inte skulle ha. Killer tog största biten och sprang ut på gräsmattan och katterna fick dela på småbitarna.

Nu ska jag lägga mig och kolla några avsnitt av American dad och sen ska jag sova, godnatt!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0