Sjuk

Hej på er. Ledsen för en dålig uppdatering! Ligger i sängen och är inne på telefon och skriver. Orkar inte göra någonting och jag mår illa som en gris. Väntar just nu på att matte ska komma hem med soppa åt mig,vågar fan inte äta någonting annat. Har ont i magen som fan också,har ju såklart min mens också,och det blir ju inte bättre av det. Har inte orkat sitta vid datorn alls senaste dagarna,idag har jag knappt orkat resa mig ur sängen. Får hoppas att jag blir bättre snart bara och slipper ligga här. Börjar bli väldigt långtråkigt. Hoppas jag kan jobba imorgon,men jag tror fan inte det. Men jag har ingen feber just nu iaf vilket är positivt. Matte låg med nästan 40 grader igår,och han började babbla helt osammanhängande och om riktigt sjuka saker. Undra om han blir så varje gång han blir sjuk.. Han har faktiskt inte vart så sjuk under tiden vi har vart tillsammans,och det är ju nästan två år nu.. Nej nu ska jag fortsätta titta på film och tycka synd om mig själv. Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0