@sängen

Ligger just nu i sängen och tar en cigg. Orkar inte sitta vid datorn idag heller,så jag skriver på telefonen idag igen. Men det har blivit nåt fel så det tar 1000 år för datorn att förstå att den ska ansluta till internet. Den vägrar hitta bredbandet verkar det som. I hate it! Har hänt en jävla massa idag,och jag är så jävla less på en viss person. Han är totalt jävla superdum i huvudet. Men tack vare matte så står jag ut :) skulle åkt in till stan,men det dök upp vissa funderingar om en sak,så det blev aldrig av. Vilket kanske var en rätt positiv sak ändå,för jag har ingen aning om vad som hade hänt om vi hade åkt.. Mår fortfarande inge bra heller,har ont överallt och mår illa som fan. Det var ingen bra idé att käka pizza heller, jag förstår inte varför alla vill äta det hela tiden? Börjar dock tröttna på att alltid käka sallad därifrån också så.. Men nu ska jag återgå till filmen, puss på er! :)

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0