Ny vecka!

Godmorgon allihopa! Hoppas ni är lika pigga och glada som jag är, har sovit som en kung hela natten. Jag märkte inte ens när Matte klättrade över mig och la sig igår, kan lova att jag var riktigt trött!
Nu är det iaf en ny vecka och snart även nyår. Hoppas det blir en lugn vecka och att det blir riktigt kul på nyår!
Nu i veckan blir det förhoppningsvis julbord hemma hos Adde och Gina, jag och Matte var tydligen bjudna någon gång i mellandagarna, men jag har inte hört någonting mer om det.. Vi får se vad som händer.
Ska dessutom iväg och kolla lite nya kläder till nyår, har hittat en riktigt fin klänning som jag vill ha, men vet inte riktigt om den passar till nyår.
Ska dessutom iväg och hämta ett paket snart, äntligen!

Nu ska jag göra mig iordning och käka lite.

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0