Massor av snö!

Äntligen! Det snöar hur mycket som helst, och det är vitt överallt! :D Jag har verkligen längtat, och imorgon kan jag lova att jag ska dränka Danne i snön.
Det känns nästan som att jag skulle vilja gå ut och rulla mig i snön just nu, det är säkert 25 grader inne, och jag håller på att svettas ihjäl i bara t-shirt.. Det är sjukt, antingen är det för varmt, eller så är det för kallt. Varför kan det inte hålla sig på en bra nivå för?
Men Matte tycker nog att det är lite skönt, stackarn har åkt på feber, igen! Han var frisk i typ.. tre dagar? Och ändå ska han åka och jobba imorgon, vilket jag tycker är rätt dumt. Fast det beror ju iofs på, har han lika hög feber som nu så släpper jag inte iväg han, då låser jag in han i sovrummet och ställer för någonting. :)
Har kommit på att jag oftast bara skriver i bloggen på nätterna, men det beror ju på att jag inte har tid till att blogga hela tiden, det finns ju trots allt annat att göra än att sitta vid datorn hela dagarna?

Var ute på en långpromenad med Kelzo igår, gick nästan en mil, och det var så jävla skönt! Gick lite i skogen och det verkade han tycka var riktigt skönt. Tog lite bilder, men dom har jag inte på den här datorn, och jag orkar absolut inte lägga in dem just nu heller. Jag börjar faktiskt bli väldigt trött, så jag ska ta en nattcigg och gå och lägga mig nu.
Puss på er!

Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0