lördag...

Har gjort om bloggen, och nu är jag faktist riktigt nöjd! Kanske skulle fixa lite med texten på inläggen, men det orkar jag inte göra just nu. Är hur trött som helst och vill bara lägga mig och sova. Vet att det är lördag, men vafan.. Inte för att det spelar någon roll nu eftersom det är lov, men lördagar är ju ändå speciellla, right?
Har ingenting att göra just nu, ska gå ut med hundarna en liten sväng innan jag lägger mig och tittar på tv, annars kommer väl Kelzo och gnäller inatt tills jag vaknar. Han brukar ligga och putta med nosen på mina fötter om han vill ut, och han ger sig inte förns jag har klivit ur sängen. Det är rätt sött när man tänker efter, men när han väl gör det är det så jag vill sparka ut honom och låsa dörren. Nej, jag bjuder på en bild, och sen ska jag dra på mig skorna och jacka.

 






Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0