kyla!

Det är hur kallt som helst ute! Höll på att frysa ihjäl förut när jag skulle hjälpa Jasmine bara.
Ska snart iväg till stan och möta upp Henke och Matte, ska handla lite julklappar, om jag hittar nåt skoj. Vill köpa massa nya kläder till Matte, men jag har knappt några pengar kvar. Får hitta på någonting annat så länge, och köpa nåt snyggt när jag får pengar nästa gång.
Sitter just nu halvt iordninggjord, ska bara dra på mig andra kläder sen när vi ska åka. Fryser så in i helvete, fast det är över 20 grader inne. Vet inte om jag börjar bli sjuk igen, eller om jag bara är känslig.
Kommer inte på så extremt mycket att skriva om, och jag sitter vid fel dator just nu också så jag har inte en enda bild att lägga in.. precis som vanligt. Kommer alltid på bloggen vid fel dator, så ikväll sätter jag mig vid den andra och lägger in lite bilder!


Åsikter



vad heter du?
Kom ihåg mig?

Ge mig din mail.

länka typ till någonting..

vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0